niedziela, 8 września 2013

5 rozdział

Zadzwoniłam do Emmy

-Hej.Moge do ciebie teraz przyjść ?
-Hej.Dobra przyjdź czekam.!-powiedziała
Szłam do Emmy. Doszłam.
-Już jestem-otworzyłam drzwi
-Super.Chcesz coś do picia?-powiedziała Emma
-A co masz?
-Herbata,Kawa,Sok
-To sok
-Ok
Emma podała mi sok.
-Dzięki
-Nie ma za co. To opowiadaj mi jak tam randka z Niallem. !
-Ok . ! To było to tak pojechaliśmy na kolacje.Po kolacji oglądaliśmy zachód słońca i on mnie pocałował. Czułam tak jakby ten pocałunek trwał wiecznie i on mnie zapytał czy chce być jego dziewczyną a ja odpowiedziałam tak.

-To teraz ty masz szczęście!
-No tak.Ale my razem mamy szczęście - uśmiechnełam się i popiłam sok
Zadzwonił do Mnie Niall

-Hej-powiedziałam
- Hej . Przyjedziecie dzisiaj do nas razem z Emmą ?
-Poczekaj spytam się Emmie
-Ok
-Emma ! Niall pyta czy pojedziemy do chłopaków do nich na noc..
-Ok możemy
-Zgodziła się,przyjedziemy o 17
-Ok pa czekamy
-Pa
-No to idziemy się spakować
Najpierw Emma się spakowała. A później poszliśmy do mnie się spakować.Wziełam piżame ,szczoteczkę do zębów jakiś błyszczyk do ust i ubrania na jutro .Była już 17 to pojechaliśmy moim samochodem do nich,podali nam adres.



________________________________________________________
Przepraszam was ,że tak późno napisałam ,ale teraz jest szkoła i dużo zadane i sprawdziany..
Troche krótkie , ale może 6 będzie dłuższy . :)
Jeszcze nie wiem kiedy będzie następny . ;\\

2 komentarze: