czwartek, 26 września 2013

   8 Rozdział

( Dzień później )

Obudziłam się rano.Wszyscy już wstali.Harry też wstał.Zeszłam na dół na śniadanie.Zjadłam.Włączyliśmy TV jakiś film leciał.Wyłączyliśmy plazme.Już jest popołudnie.Szłam przebrać się w strój kąmpielowy.Przebrałam się i poszliśmy do basenu wykąmpać się.Każdy skoczył i był już w wodzie ja też. 


  Każdy się chlapał.Był ubaw i niezła zabawa.Parę osób wyszło już z wody a reszta jeszcze siedziała.Ja szłam się poopalać.Mineło pół godziny.Poszłam zdjąć strój i się przebrać w coś innego. A ubrałam się w to
 
Po przebraniu szłam uczesać włosy,zrobiłam sobie kitke.Harry właśnie też się przebrał.
-Pięknie wyglądasz-powiedział
-Dziękuje
Zeszłam na dół.
-Dziewczyny idziemy na zakupy!-krzyknełam
-A właśnie to idziemy-powiedziała Danielle
Poszliśmy.Weszliśmy do centrum handlowego.Ja kupiłam spódniczkę,kolczyki i branzoletkę.Melissa lakier do paznokci i pomadkę i buty na szpilkach.Perrie kupiła bluzkę,bikini.Danielle naszyjnik i spodnie.Eleanor sukienkę.Poszliśmy jeszcze do jednego sklepu ja sobie kupiłam okulary przeciwsłoneczne.Eleanor też kupiła i błyszczyk.Wyszłyśmy ze sklepu i szłyśmy do wilii domu.
-Już jesteśmy-powiedzieliśmy chórem

 
-O fajnie-powiedział Liam
-Ale dużo macie toreb-mówił Harry
-Hehe-zaśmiałyśmy się
-Właśnie jak już jesteście to mamy do was pytanie-powiedzieli
-Tak jakie?-odpowiedziałam
-Czy zamieszkacie z nami u nas na zawsze ?-zapytali nas
-No dobrze-powiedzieliśmy
Szłam rozpakować rzeczy do szaf.Pojechaliśmy po nasze rzeczy do naszych domów.Mieliśmy kartony.Dojechaliśmy pod teraz naszą wille i sie rozpakowaliśmy.Zeszłyśmy wszyscy na dół.
-No to teraz mieszkamy w 10 5 chłopaków 5 dziewczyn.
-No tak
Wszyscy przebraliśmy sie w piżamy i poszliśmy spać.
 
 
____________________________________________________
No i jest 8 rozdział :) Niekiedyś będe pisała zamiast tego jak będzie jakiś dialog - to teraz może bedzie tak kiedyś Harry- , Niall- Tak będzie. I jeszcze teraz będą rozdziały pojawiały się krócej ale będą długie :)
 
Kocham waas ! ♥

4 komentarze: