czwartek, 12 września 2013

6 rozdział

( Oczami Emmy )

Dojechaliśmy pod chłopaków wille.Wyszłyśmy z samochodu.Chłopaki od razu jak wysiedliśmy przybiegli do nas,.



-Hej Emma i Melissa-Powiedział uśmiechnęty Zayn
-Hej - powiedzieliśmy razem
-Super ,że jesteście - powiedział drugi uśmiechnęty Liam
-Musicie kogoś poznać-powiedział Louis
-O fajnie - odpowiedziałam

Weszliśmy wszyscy do ich willi.      

-Poznajcie moją dziewczynę Eleanor Calder -mówił Louis
-Poznajcie moją dziewczynę Danielle Peazer-mówił Liam
-Poznajcie moją dziewczynę Perrie Edwards-mówił Zayn
-Hej dziewczyny-Powiedzieliśmy
-Hej Melissa i Emma! Dużo opowiadali o was Niall i Harry-powiedzieli razem
-O to super-odpowiedziałam i spojrzałam na Harrego i Nialla a oni się tylko szczerze uśmiechali
   

Z dziewczynami gadaliśmy jeszcze chwile.Z Melissą zaprzyjaźniliśmy się z nimi i pojutrze w piątek idziemy razem w 5 na zakupy.

-Oglądamy jakiś film może horror ? - odezwał się Niall
Melissa:- Ok
Eleanor:- Dobra
Louis:- Spoko
Niall:-Weźniemy Piła 7
Perrie:-Ok

Wszystkie dziewczyny przytuliły się do naszych chłopaków.Oglądaliśmy.Po zakończeniu filmu horroru szliśmy spać.Melissa szła z Niallem razem spać a ja z Harrym.Przebrałam się w piżame i położyłam się obok Harrego.Przytuliśmy się do siebie.

-Dobranoc-Szepnoł mi do ucha Harry
-Dobranoc

Zasneliśmy.

____________________________________________
Napisałam 6 rozdział :) I jak podoba wam się ?
Bo mi troche :) Jutro na 100% będzie 7 :D

1 komentarz: