środa, 21 sierpnia 2013

4 Rozdział

Po prysznicu Emma wybrała mi sukienkę buty i kolczyki. Ubrałam się w to strój m 1.bmp  . Było już przed 20 .
-To ja już idę, do jutra :) - powiedziała Emma
-Ok pa, do jutra i dzięki za twoją pomoc
-Pa, Nie ma za co
Emma poszła i właśnie Niall po mnie przyjechał.
-Jesteś piekna-powiedział
-Dziękuje
Weszliśmy do samochodu i pojechaliśmy . Dojechaliśmy Wysiedliśmy i poszliśmy do romantycznej restauracji.Usiedliśmy na krzesłach.Na stole ładnie paliły się świeczki.
-Ale tu pięknie i romantycznie - powiedziałam
-No tak   
Podali nam pyszną kolację.Zjedliśmy i pojechaliśmy teraz na plaże pooglądać zachód słońca.
-Ale pięknie-powiedziałam
Spojrzeliśmy sobie w oczy i się pocołowaliśmy. Czułam jak ten pocałunek by trwał wieczność.
-Chcesz być moją dziewczyną?-spytał mnie Niall
-Tak!-odpowiedziałam
Przytuliliśmy się do siebie ,oglądaliśmy . To było takie romantyczne. Potem Niall odwiózł mnie do domu.
-Pa kochanie-powiedział Niall
-Pa-odpowiedziałam i pocałowałam go w policzek
Weszłam do domu,rozebrałam sie w piżame i poszłam spać.

( Dzień później )

Obudziłam się rano,patrze w zegarek godzina 9:30 . Ubrałam sie w to
i poszłam sobie zrobić płatki z mlekiem.Zjadłam i włączyłam laptopa ,weszłam na Twittera.Na twitterze nic ciekawego nie było tylko zaobserwowali mnie Niall,Harry,Zayn,Louis i Liam. Wyłączyłam twittera i wyłączyłam laptopa.


_____________________________________________________________
Podoba wam się 4 rozdział ? Dziękuje ,że czytacie mojego bloga :)
5 rozdział może jutro albo pojutrze ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz