piątek, 13 września 2013

7 rozdział

( Na drugi dzień )

Obudziłam się koło Harrego on jeszcze spał.
  Ja ubrałam się w to

 i poszłam zrobić wszytskim śniadanie.Zeszłam na dół.Melissa też wstała.

-Hej ! Niall jeszcze śpi?-spytałam
-Tak a Harry?
-Też.Pomożesz robić mi robić śniadanie do wszystkich ?
-Ok
Razem z Melissą zrobiliśmy do wszystkich i nakryliśmy do stołu. Po kolej każdy wstawał i schodził na dół.
-O śniadanko-powiedział zaspany Niall                               

Wszyscy zasiedli do stołu.
-Ale pyszne-powiedział Liam i Zayn
-Same robiliście?-zapytał Harry
-Taak- odpowiedzieliśmy razem z Melissą
-I co wszyscy wyspani?-powiedział Louis
-No może-odpowiedziałam
-Mi chce się jeszcze spać-powiedział Niall ziewając
-Ja jestem wyspana-powiedziała zadowolona Eleanor
Wszyscy zjedliśmy śniadanie i poszliśmy na plaże. Zabraliśmy stroje kąpielowe,koc ja wziełam balsam do opalania.Doszliśmy.Ja rozebrałam się. Po spodem miałam ubrane bikini.Rozłożyliśmy koc .Jeszcze wzieliśmy jakieś jedzonko,bo jak idziesz do wody i potem z niej wychodzisz to chce się jeść.Ja najpierw poszłam do wody z Harrym.Weszliśmy razem pod wode i sie namiętnie całowaliśmy.Później wyszliśmy z wody i poszliśmy na koc poopalać się.Wszystkie chłopaki posmarowali plecy kremem do opalania.Mi Harry posmarował.Z pół godziny się poopalaliśmy i poszliśmy do domu.     

-Dziewczyny może jeszcze zostaniecie na pare dni?-zapytał nas Zayn
-Dobrze zostaniemy tylko musimy jechać do domu po rzeczy.
-Ok to jedźcie.
Jechaliśmy.Ja spakowałam więcej rzeczy i Melissa też.
Dojechaliśmy pod wille.Weszłyśmy do środka.
-Już jesteśmy-powiedzieliśmy
-Super,siadajcie-powiedział Harry
Usiedliśmy.Oglądaliśmy jakąś komedie.Skończył sie film.Był już wieczór.Robyłyśmy kolacje.
-Ale pycha - mówił Niall
Zjedliśmy wszyscy i posprzątaliśmy. Wszyscy poszli do swoich pokoi.Ja już troche byłam zmęczona, więc szłam do łazienki umyć zęby i przebrałam się w piżame.Chwile jeszcze rozmawiałam z Harrym i poszliśmy spać.   

  A tak mieliśmy sypialnie


________________________________________________
No i napisałam 7 rozdział ! Podoba wam sie ?
Jest nawet długi :) Jutro będzie chyba 8 ;) ♥

Dziekuje za komentarze :) Kocham was !

3 komentarze:

  1. Fajny rozdział.:)
    Czekam na następny;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Exxtra !
    Boskie !
    Czekam na więcej :P

    Nata

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz czytam i nawet spk .. ;p

    OdpowiedzUsuń