wtorek, 20 sierpnia 2013

3 Rozdział

Obudziłam się rano.Szłam do łazienki umyć zęby.Wyszłam z łazienki i ubrałam się w to http://www.maximussukienki.pl/pl/moda.html . Zadzwoniłam do Melissy.
-Hej i jak tam randka ? - odebrała i odrazu powiedziała
-Hej.Harry jest teraz moim chłopakiem
-Tak nie mogę w to uwierzyć. To ty masz szczęście !
-No dzięki
-Wpadniesz dzisiaj do mnie na kawe?-spytała
-Ok , To ide .,Zaraz będe
-Ok
Skończyliśmy rozmowe i szłam do Melissy.Doszłam
-Hej-otworzyłam drzwi i weszłam do środka, właśnie Melissa siedziała na kanapie
-Hej - powiedziała . Kawa była już na stole.
-Opowiadaj mi o Harrym. ! - powiedziała
-Ok . To było to tak pojechaliśmy do kina, oglądaliśmy horror i był taki straszny moment,że aż przytuliłam się do Harrego no a on mnie pocałował, no i po kinie odwiózł mnie do domu.
-Łał.! To ty masz na serio szczęście !
-Hehe -zaśmiałam się - A ty jak tam z Niallem? - zapytałam

( Oczami Melissy )

Emma mnie zapytała i właśnie ktoś do mnie zadzwonił. Patrze w telefon.
-Niall do mnie dzwoni...!-powiedziałam
-O wilku mowa haha - zaśmiała się Emma i powiedziała śmiejąc się
Odebrałam .
-Słucham-powiedziałam
-Hej tu Niall.
-O cześć
- Masz dzisiaj wolne?
-YYyy Tak a co ?
-Może pójdziemy razem na kolacje?
-Ok, możebyć
-Ok.Przyjade po ciebie o 20 .
-Ok pa do 20
-Pa - powiedział
-I co ? - zapytała Emma
-Ide z nim na kolacje ma po mnie przyjechać o 20
-No super super kochana
Była 18. Jeszcze 2 godziny
-Dobra idę się szykować
-Ok, ja idę ci poszukać jakieś sukienki.
-Ok,dzięki za twoją pomoc, ja idę wziąść prysznic-powiedziałam


___________________________________________________
Podoba wam się 3 rozdział. Bo mi tak troche. ;\\
4 rozdział jeszcze nie wiem. ;P

3 komentarze: