wtorek, 20 sierpnia 2013

2 rozdział

( Oczami Emmy )

Graliśmy z chłopakami w piłkę. Po zagraniu w piłkę , Harry mi dał swój numer telefonu. Myślę,że się w nim zakochałam.
-Emma! Niall mi dał swój numer telefonu ! - krzyczała za mną Melissa
-Taak ! A mi Harry dał swój . - uśmiechnełam się
Na plaży byliśmy jeszcze chwile, potem poszliśmy do domu.

( W domu )

Siedzieliśmy z Melissą w domu,aż ktoś zadzwonił do mnie.Patrze w telefon a tu dzwoni do mnie Harry.
-Melissa. Harry do mnie dzwoni. - powiedziałam do Melissy
-Tak, to odbierz !- odpowiedziała
-No dobra- uśmiechnełam się
-Halo - powiedziałam
-Hej tu Harry - powiedział
-Hej- odpowiedziałam
-Pójdziesz ze mną do kina?-spytał
-Hmm... No dobra- zgodziłam się
-Ok . To pa, przyjade po ciebie o 19- powiedział
-Dobra pa
- Idę z nim do kina z Harrym- powiedziałam do Melissy
-Super,pomogę ci się uszykować.
-Ok, dzięki .
Była 16 ,więc oglądałam z Melissą telewizor.


Była już 17:30,więc powoli zaczynałam się szykować,wziełam prysznic. Po prysznicu Melissa wybrała mi sukienkę jakąś do kina http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://bi.gazeta.pl/im/0/6826/z6826700O.jpg&imgrefurl=http://www.groszki.pl/groszki/1,95942,6826644,W_co_sie_ubrac_do_kina_.html&h=502&w=500&sz=178&tbnid=Qom9yop3rBfYIM:&tbnh=90&tbnw=90&prev=/search%3Fq%3Dsukienka%2Bdo%2Bkina%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=sukienka+do+kina&usg=__oFlljdnLX-6kScCXyYDACuGUbrw=&docid=dcb-ssa_cqg-YM&sa=X&ei=rgYKUvSeKYPePYThgaAP&ved=0CDUQ9QEwAg&dur=67 , zrobiłam sobie lekki makijaż.To wszystko mi zajeło godzinkę,była już 18:50,więc czekałam na Harrego.
-To ja już ide,Udanej zabawy ,takiej niby randki-powiedziała Melisa i się uśmiechneła
-Ok pa , Heh Dzięki - odpowiedziałam
Melissa już poszła.Była już19,właśnie Harry zadzwonił do drzwi.
-Hej - otwarłam drzwi i powiedziałam
-Hej ślicznie wyglądasz ! - powiedział
-Dzięki
      
Weszliśmy do samochodu i pojechaliśmy.
-To na co idziemy? - spytałam
-Na jakiś horror , może droga bez powrotu 4
- Ok , już się boje - zaśmiałam się
Dojechaliśmy do kina,wzieliśmy popcorn i cole.Weszliśmy do sali.Zaczynał się film.Film twrałgodzine i 30 minut.Mineło 45 minut,była teraz taka straszna część,że aż przytuliłam sie do Harrego.Spojrzeliśmy sobie w oczy i się pocołaliśmy ,nawet nie wiem kiedy ja go przytuliłam a on mnie pocałował.To było takie piękne!
-Chcesz być moją dziewczyną?-spytał mnie po cichu
-Taak!-szepnełam mu do ucha i się uśmechnełam
Mineła godzina,Harry mnie odwiózł do domu.
-Do jutra- powiedział
-Pa, do jutra - odpowiedziałam
Weszłam do domu. Byłam już zmęczona, więc przebrałam sie w piżamę i poszłam do łazienki . I poszłam spać.                              
                                                          
__________________________
I jest 3 rozdział , Podoba wam się ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz