wtorek, 20 sierpnia 2013

1 rozdział

Obudziłam sie rano,poszłam do łazienki umyć zęby. Po umyciu zębów ubrałam się w to http://japanstyle24.pl/product-pol-5905-Mietowa-zielona-letnia-sukienka-damska-Japan-Style-S4182M.html i zeszłam na dół na śniadanie. Po zjedzeniu śniadania zadzwoniłam do Melissy . Dziś się z nią umówiłam na zakupy.

( Zakupy )

Poszłam po Melisse do jej domu,zadzwoniłam do drzwi.
-Cześć Emma-powiedziała Melissa i otworzyła drzwi
-Hej-odpowiedziałam-No to dziś zakupy-dodałam
-No tak,to idziemy-wykrzykła
Najpierw poszliśmy do centrum handlowego,kupiłam sobie srebną spódniczkę a Melissa sobie kupiła różową bluzke.Później poszłam do przebieralni przymierzyć śliczną sukienkę ,przymierzyłam i wyszłam z przebieralni , wyglądałam tak http://japanstyle24.pl/product-pol-5444-Bordowa-modna-sukienka-damska-Japan-Style-S3741.html .
-I jak ? - spytałam Melisse
-Pieknie! - odpowiedziała
Poszłam z powrotem do przemierzalni zdjąć sukienke . Po chwili wyszłam z przymierzalnii poszłam kupić sukienke. Po kupieniu sukienki wyszliśmy z Melissą z centrum handlowego i pojechaliśmy do domu.

 (Dzień później )

Dzisiaj umówiłam sie znowu z Melissą na plaże , więc szykowałam się,ubrałam się w bikini http://ekskluzywna.pl/p/93/35410/marko-kostium-kapielowy-lydia-m-157-kostiumy-dwuczesciowe-damskie-stroje-kapielowe-stroje-kapielowe.html wziełam koc i balsam do opalania i poszłam na plaże .Na plaży czekała na mnie Melissa .

( Oczami Melissy )

Czekałam na Emme na plaży.
-Hej! - krzykneła Emma za mną
-O hej ! Już jesteś-odpowiedziałam
Rozwineliśmy koc i posmarowaliśmy się balsamem.Położyliśmy się na kocu i opalaliśmy się.Chwile potem ktoś rzucił we mnie piłką,centralnie w głowę.
-Oj przepraszam-ktoś powiedział
Jak odwróciłam się to był Niall z One Direction.
-Nic się nie stało-odpowiedziałam i się uśmiechnełam - To ty jesteś Niall z One Direction?-spytałam blodyna z pięknymi oczami
-No tak-uśmiechnął się
Chwileczke potem przyszedli 4 chłopaków.
-Hej dziewczyny-powiedzeli
-Hej-powiedzieliśmy jednocześnie z Emmą
-To jest Louis,Liam,Harry,Zayn- powiedział Niall
-Miło nam-powiedzieliśmy
-Zagracie z nami w wodzie w piłkę?- zapytał nam sie Harry
-Ok ! - odpowiedziała Emmai poszliśmy grać
Było super jak graliśmy,fajnie sie bawiliśmy z nimi . :)

____________________________________________
No to 1 rozdział , niedługo 2 rodział . :) Podoba wam sie ?

1 komentarz: